جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری شود|تخلفات کرونایی را به ۱۹۰ اطلاع دهید

  • کد خبر: ۴۷۸۶۵
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
  • ۱
از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری شود|تخلفات کرونایی را به ۱۹۰ اطلاع دهید
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم، گفت: مردم می توانند هرگونه تخلفی در رعایت اصول بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ و یا از طریق QR کد هر واحد به اطلاع ما برسانند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم، گفت: مردم می توانند هرگونه تخلفی در رعایت اصول بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ و یا از طریق QR کد هر واحد به اطلاع ما برسانند.

دکتر سیما سادات لاری با اشاره به نحوه برخورد با تخلفات کرونایی، گفت: در شرایط همه گیری بیماری کرونا در کشور، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بنابراین ضروری است که صاحبان مراکز یاد شده استفاده از ماسک را در دستور کار جدی خود قرار دهند و از ارائه هرگونه خدمت به افراد فاقد ماسک به طور جدی خودداری کنند، نسبت به استفاده از کارتخوان به جای دریافت وجه نقد، گندزدایی مرتب سطوح، رعایت بهداشت دستها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و در دسترس قرار دادن آن برای مراجعین و رعایت اصول فاصله گذاری به میزان ۱.۵ تا دو متر اقدام کنند.

لاری ادامه داد: همچنین مردم می توانند هرگونه تخلفی در رعایت اصول بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ و یا از طریق پاسخ به سوالات پیش بینی شده، بعد از اسکن QR کد واحد متخلف با استفاده از دوربین تلفن همراه هوشمند خودشان جهت انجام پیگیری های بعدی توسط همکاران ما اعلام کنند.

سخنگوی وزرات بهداشت تاکید کرد: از این به بعد تمام اصناف باید یک QR کد داشته باشند که هموطنان ما بتوانند با تلفن هوشمند آن را اسکن کرده و به چهار سوال مربوط به اجرای پروتکل آن صنف پاسخ دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سایت و سامانه آنلاین لازمه برای تخلفات کرونایی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->